Besplatna dostava od 100 €
Do 100€ cijena je 5€

Povratna adresa:

DaviBikes.hr Packeta – HR post
91356538
Poštanska 9
10410 Velika Gorica

Nakon što odradite narudžbu, Vaš se bicikl šalje na slaganje. Po završetku slaganja se odrađuje nulti servis bicikla. Podešavaju se mjenjački i kočioni sklopovi, dotežu se vijci na preporučene vrijednosti proizvođača te se bicikl nakon završne kontrole pakira u kutiju za slanje.

Paket s naručenim proizvodima stiže do Vas u roku od 4-6 radnih dana. Kurir preuzima pošiljku i dostavlja je na odredište pod najboljim uvjetima.

Postupak povrata

Nakon što odradite narudžbu, Vaš se bicikl šalje na slaganje. Po završetku slaganja se odrađuje nulti servis bicikla. Podešavaju se mjenjački i kočioni sklopovi, dotežu se vijci na preporučene vrijednosti proizvođača te se bicikl nakon završne kontrole pakira u kutiju za slanje.
Proizvodi koje su potrošači kupili na daljinu (online) mogu se vratiti. Potrošač ima pravo pisanim putem obavijestiti poduzetnika o odustajanju od kupnje, odnosno povratu robe bez kazne i bez navođenja razloga, u roku od 14 radnih dana od dana primitka robe.

Sukladno točki 4.4 Općih uvjeta poslovanja, u slučaju povrata, posebnu pozornost treba obratiti na to da je bicikl čist i pogodan za daljnju prodaju, jer ukoliko je prljav, može doći do smanjenja vrijednosti robe.

Obavijestite nas e-mailom ukoliko se odlučite na povrat robe. Pošaljite poruku na [email protected].
Potrošač ima pravo u roku od 14 radnih dana od dana primitka robe pisanim putem obavijestiti prodavatelja o odustajanju od kupnje, odnosno o povratu robe bez kazne i bez navođenja razloga.

Račun za popravak i zamjena
Nakon što primimo pošiljku i provjerimo da je proizvod nekorišten i u punoj vrijednosti, izdat ćemo ispravni račun. Bit će poslana na e-mail adresu navedenu u narudžbi. Potom ćemo novac vratiti na navedeni broj računa u roku od 14 dana od kupčevog odustajanja od kupoprodajnog ugovora

Ukoliko želite promijeniti proizvod u drugu veličinu ili boju ili u drugi proizvod, molimo da nas kontaktirate unaprijed na [email protected]

Besplatna dostava

Svaki kupac može pratiti svoj paket na web stranici kurirske službe. Broj pošiljke nalazi se u e-mail poruci poslanoj na adresu navedenu na pošiljci.

Osobno preuzimanje naručene robe nije moguće.

Pravo na jednostrani raskid ugovora:

Kupac ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji sklopljen putem internetske trgovine u roku od 14 (četrnaest) dana od dana predaje proizvoda u posjed, kako Kupcu tako i odabranom primatelju, koji nije prijevoznik.

Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid ugovora, Kupac mora obavijestiti DaviBikes o svojoj odluci putem nedvosmislene izjave poslane poštom ili e-poštom, koja sadrži ime, adresu, broj telefona i e-mail adresu Kupca

U slučaju odustajanja od ugovora, DaviBikes će odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju, vratiti Kupcu cjelokupan iznos plaćanja (bez kamata) koji je Kupac izvršio za proizvod, uključujući troškove dostave ako su naplaćeni. Povrat se vrši na isti način kao i originalno plaćanje.

Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz rukovanja njome na način koji nije nužan za utvrđivanje njezinih svojstava, karakteristika i funkcionalnosti.

Pravo na jednostrani raskid ugovora ne odnosi se na određene situacije propisane Zakonom o zaštiti potrošača, kao što su prilagođeni proizvodi, zapečaćena roba iz zdravstvenih ili higijenskih razloga te roba koja se ne može vratiti nakon miješanja s drugim stvarima.

U slučaju pogrešno poslanog proizvoda, DaviBikes će organizirati povrat pogrešnog proizvoda na svoj trošak te poslati ispravni proizvod također na svoj trošak. Ako željeni proizvod nije dostupan, Kupcu će biti vraćen cjelokupni iznos kupoprodajne cijene i troškova dostave.

Za bržu obradu povrata, Kupac treba svaki povrat poslati odvojeno i priložiti ispunjen obrazac za povrat koji je primio u paketu.

Nakon obavijesti o raskidu ugovora, Kupac je dužan vratiti proizvode najkasnije u roku od 14 dana na adresu: Web trgovina DaviBikes.hr Packeta – HR post, 91356538, Poštanska, 10410 Velika Gorica, s naznakom “Povrat”, uz priloženi ispunjeni obrazac za povrat i kopiju računa.

Reklamacija i odgovornost za materijalne nedostatke:

Prodavatelj snosi odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem svojih internetskih stranica u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske, posebno Zakonom o obveznim odnosima.

Proizvodi koje je Kupac naručio pakirani su tako da se uobičajenom manipulacijom tijekom prijevoza i dostave ne oštete.

Ako je pošiljka oštećena tijekom prijevoza, Kupac to može primijetiti prilikom preuzimanja pošiljke. U tom slučaju, preporučujemo Kupcu da ne preuzme pošiljku i odmah nas kontaktira kako bismo provjerili stanje pošiljke i organizirali slanje nove.

Ako Kupac primijeti vidljivi nedostatak proizvoda prilikom preuzimanja pošiljke, nije obvezan preuzeti proizvod te može odbiti primitak, pri čemu neće snositi troškove dostave. Kupac ima pravo na reklamaciju zbog materijalnih nedostataka u skladu s propisanim rokovima i uvjetima prema Zakonu o obveznim odnosima. Reklamaciju Kupac može uputiti putem e-maila na adresu contact@davibikes s naznakom “Reklamacija”.

Kako bismo brže riješili Kupčev prigovor, molimo Kupce da u prigovoru navedu broj narudžbe, broj računa ili korisničko ime.

Ako Kupac naknadno otkrije skriveni nedostatak proizvoda (koji nije bio vidljiv pri uobičajenom pregledu prilikom preuzimanja), ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da su ispunjeni uvjeti za reklamaciju sukladno zakonima. U tom slučaju, Prodavatelj će zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan iznos plaćenog novca uz raskid ugovora u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije. Ako reklamacija nije opravdana, tj. ako je odbijena, Prodavatelj će o tome obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili krivo isporučene robe na svoj trošak, pod uvjetom da je prigovor opravdan i da Kupac nije utjecao na stanje, oštećenje ili nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene proizvoda novim u potpunosti snosi Prodavatelj.