Narudžbe:

Dodajte proizvod u košaricu. Ispunite podatke za isporuku. Odaberite način plaćanja. Potvrdite svoju narudžbu. Izvršite plaćanje. Gotovo!

Provjerite svoj bankovni račun da vidite jesu li sredstva povučena. Ukoliko niste primili poruku o potvrdi narudžbe u svoj e-mail sandučić, molimo Vas da nas
kontaktirate putem e-maila [email protected]. Ako sredstva nisu povučena, pokušajte ponovno dovršiti transakciju. Ako imate problema ili želite promijeniti način plaćanja na plaćanje pouzećem, pišite nam na [email protected]

Ako želite promijeniti svoju narudžbu, kontaktirajte nas putem e-mail adrese [email protected] Promjene su moguće samo prije početka provedbe narudžbe.

Ako želite otkazati narudžbu, kontaktirajte nas putem e-mail adrese [email protected]. Otkazivanje je moguće samo prije početka provedbe narudžbe

Ukoliko se je pojavila greška pri unošenju Vaših podataka, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail adrese [email protected]. Ukoliko primimo takvu informaciju prije izdavanja računa, podaci na izvornom računu bit će ispravni, a u drugom slučaju će se izdati ispravljeni korigirani dokument računa.

 

 

Plaćanja:

o Kartica
o PayPal
o Pouzećem

Da, izdajemo PDV račune. Molimo Vas da unesete ispravan format poreznog identifikacijskog broja. Tada će se cijena automatski promijeniti kada naručite

Da biste promijenili način plaćanja, kontaktirajte nas na [email protected].

Kupnja proizvoda na rate na našim stranicama nije moguća. Međutim, naše proizvode možete pronaći na tržišnim platformama kao što su emag ili decathlon.

 

Pošiljka:

Ne, nažalost ne nudimo osobno preuzimanje jer imamo samo internetsku trgovinu.

Status poslane pošiljke možete provjeriti na web stranici odabranog prijevoznika. Nakon isporuke, na navedenu e-mail adresu poslat ćemo broj paketa pošiljke i poveznicu za praćenje pošiljke.

Da, nudimo besplatnu dostavu za narudžbe iznad određenog iznosa.

 

 

 

Povrat i reklamacija

Kako biste prijavili reklamaciju, molimo Vas da pripremite broj narudžbe, detaljan opis problema, fotografije oštećenja i kontaktirajte korisničku službu putem emaila, telefona ili obrasca na web stranici.

Da, povrat bicikla je besplatan.

Kako biste prijavili povrat, molimo Vas da pripremite broj narudžbe, razlog povrata i kontaktirate korisničku službu putem e-maila ili obrasca na web stranici.

Kako biste obavili povrat robe, molimo Vas da prvo pošaljete fotografije bicikla i ispunite obrazac za povrat. Zatim mi ćemo organizirati kurirsku službu te poslati kurirsku naljepnicu za ispis koju je potrebno zaljepiti na paket pošiljke. Pričekajte na kurirsku službu. Povrati su besplatni.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku do 14 dana nakon što pošiljku primimo i provjerimo.

Jamstvo obuhvaća sve proizvode, ali u slučaju online prodaje naših bicikala postoji obveza obavljanja jamstvenog pregleda u roku od 30 dana od dana predaje bicikla kupcu u nekom od ovlaštenih servisnih centara. Činjenicu da je bicikl spreman za vožnju potvrđuje ovlašteni servis odgovarajućim upisom u jamstveni list, nakon čega jamstvo postaje važeće.

 

 

Ostalo

Pošiljka će biti vraćena pošiljatelju, a mi ćemo izvršiti povrat novca u roku do 14 dana od njenog primitka.

Jamstveni pregled bicikla kupljenog putem interneta možete obaviti u svakom servisu za bicikle. U slučaju nezadovoljstva pruženom uslugom, pravo zahtjeva potraživanja po tom pitanju ostaju između kupca i odabranog servisnog centra

U składu s uvjetima jamstva te gubitkom jamstvenog lista potrošač gubi pravo na jamstvo.

Da, nudimo popuste na veleprodajne narudžbe i za organizirane grupe. Kontaktirajte nas putem e-mail adrese [email protected] kako biste primili više informacija.