PRAVILA NEWSLETTERA
Ovaj pravilnik definira uvjete korištenja newslettera, osmišljenog kako bi ti redovito donosio relevantne sadržaje, uključujući novosti te informacije o našim uslugama i ponudama.
Ez a Ovaj dokument objašnjava među ostalim sljedeće aspekte:
- tko je administrator newslettera,
- u koju svrhu i na kojoj pravnoj osnovi se šalju poruke,
- na koji se način obrađuju osobni podaci,
- koja prava imaš kao pretplatnik ili pretplatnica te kako u svakom trenutku možeš odustati od primanja newslettera.
Važno mi je pružiti potpunu jasnoću i poštovati tvoju privatnost, zato je ovaj dokument pripremljen na što jednostavniji i konkretniji način. Pregledom sadržaja možeš donijeti informirane odluke i s potpunim povjerenjem koristiti moje usluge, proizvode i materijale.
Pravilnik stupa na snagu: 12.11.2025
Kontakt e-pošta pružatelja usluge: [email protected]
§1 TKO TI ŠALJE NEWSLETTER I ŠTO ON OBUHVAĆA?
1. Pravilnik newslettera definira detaljna pravila pružanja besplatne usluge Newsletter, koju pruža Damian Nowak, nositelj poslovne djelatnosti pod nazivom DAVIBIKES SP. Z O.O., prethodno RAZON DAMIAN NOWAK upisan u Centralni registar poslovne djelatnosti, NIP 8172223405, REGON 54338271600000, ul. Dąbie 67, 39-311 Dąbie. U daljnjem tekstu navodi se kao „Pružatelj usluge” ili „Prodavatelj”.
2. Usluga newslettera obuhvaća slanje:
a) edukativnih sadržaja, informacija o novim objavama, materijalima podijeljenima na društvenim mrežama, popustima, aktualnim promocijama, bonusima, događanjima, izazovima, edukacijama te ostalim marketinškim i komercijalnim informacijama o proizvodima i uslugama koje Pružatelj usluge nudi ili preporučuje.
b) dodatnih komercijalnih informacija poslanih na komunikacijske kanale koje je Korisnik odabrao, u obliku e-poruka ili izravnih telefonskih poruka uz korištenje teleinformatičkog sustava (skup međusobno povezanih informatičkih uređaja i softvera koji omogućuju obradu, pohranu, slanje i primanje podataka putem telekomunikacijskih mreža, koristeći odgovarajuću završnu telekomunikacijsku opremu u smislu telekomunikacijskih propisa). Poruke mogu sadržavati personalizirane ponude ili popuste usklađene s interesima i preferencijama Korisnika, no bez značajnog utjecaja na njegove odluke. Ove informacije pripremaju se na temelju osobnih podataka koje je Korisnik ustupio tijekom korištenja usluga Pružatelja usluge, uključujući podatke iz registracijskih obrazaca za webinare, kupnje ili registracije na internetskoj stranici Pružatelja usluge, kao i preuzimanje digitalnih materijala ili druge interakcije povezane s uslugama koje se pružaju elektroničkim putem.
§2 NA KOJOJ PRAVNOJ OSNOVI PRIMaŠ NEWSLETTER I PUTEM KOJEG POSREDNIKA SE ŠALJE?
1. Pravna osnova za slanje informacija navedenih u st. 2 toč. b je:
a) članak 6. stavak 1. točka a) GDPR-a – privola osobe na koju se podaci odnose;
b) članak 398. u vezi s člankom 400. Zakona o elektroničkim komunikacijama – privola za primanje komercijalnih informacija putem elektroničkih komunikacijskih sredstava.
2. Prijavom na newsletter Pretplatnik daje Pružatelju usluge privolu za obradu svojih podataka, uključujući ime i adresu e-pošte, u svrhu slanja newslettera u skladu s pravilima navedenima u Pravilniku newslettera i u Politici privatnosti dostupnoj na adresi: https://davibikes.hr/pravila-privatnosti/
3. Usluga newslettera pruža se putem platforme MailerLite Limited, Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Irska.
4. Pretplatnik može u svakom trenutku odustati od besplatne usluge newslettera.
§3 POD KOJIM UVJETIMA PRIMAŠ NEWSLETTER?
1. Pristup newsletteru možeš dobiti besplatno – putem prijave na newsletter i pružanja svoje adrese e-pošte, imena ili drugih osobnih podataka potrebnih u obrascu za prijavu u marketinške/komercijalne svrhe.
2. Kako bi se prijavio na newsletter i dobio pristup usluzi/digitalnom sadržaju:
a) unesi osobne podatke u dostavljeni obrazac za prijavu,
b) prihvati Pravilnik newslettera,
c) potvrdi svoju adresu e-pošte ili broj telefona – ako je prilikom prijave zahtijevana potvrda adrese e-pošte (mehanizam double opt-in).
3. Ugovor o pružanju usluge pristupa digitalnom sadržaju sklapa se na neodređeno vrijeme u trenutku kada Klijentu bude prikazana potvrda o prijavi na newsletter.
4. Pretplatnici newslettera mogu ostvariti dodatne popuste ili besplatne dodatke na odabrane proizvode dostupne u internetskoj trgovini Prodavatelja. Popust se odobrava nakon kontakta s Odjelom za korisnike i odnosi se na ukupnu vrijednost narudžbe. Iznos popusta može ovisiti o vrijednosti narudžbe.
5. Popusti se ne kombiniraju s drugim promocijama i rasprodajama, osim ako Prodavatelj ne odluči drugačije. Popusti se odobravaju pojedinačno nakon telefonske potvrde i ne predstavljaju stalni cjenovni popust.
6. Pristup newsletteru, uključujući dostupne usluge i digitalni sadržaj, odobrava se odmah nakon sklapanja Ugovora, osim ako iz Opisa usluge ne proizlazi drugačije. U slučaju neostvarivanja pristupa, potrebno je prijaviti navedeni nedostatak Pružatelju usluge.
7. Raskid Ugovora o pružanju usluge pristupa newsletteru, uključujući pružanje usluge i digitalnog sadržaja, može se izvršiti odmah. Za raskid Ugovora:
a) klikni na gumb „Otkaži pretplatu”/„Odustani od pretplate” ili na sličan gumb, ili,
b) kontaktiraj Pružatelja usluge.
§4 TEHNIČKI ZAHTJEVI
1. Pretplatnik mora posjedovati uređaj i softver koji ispunjavaju sljedeće minimalne tehničke zahtjeve:
a) uređaj s pristupom internetu, poput računala, tableta ili pametnog telefona, opremljen jednim od najpopularnijih internetskih preglednika (npr. Firefox verzija 126.0.1 ili novija, Chrome, Safari, Opera);
b) aktivna adresa e-pošte koja omogućuje primanje elektroničkih poruka;
c) softver koji omogućuje pregled i rad s datotekama u formatima, između ostalog:
- PDF – za otvaranje PDF datoteka potreban je softver poput Adobe Readera ili drugih kompatibilnih aplikacija;
- JPG, PNG – za pregled standardnih grafičkih formata dovoljan je ugrađeni preglednik slika u operativnom sustavu ili vanjski grafički softver;
- ZIP – za otvaranje ZIP arhiva potreban je dekompresijski softver, poput WinRAR-a, 7-Zip-a ili ugrađenih alata u operativnim sustavima Windows, macOS ili Linux;
- DOC, DOCX (ako je primjenjivo) – za pregled tekstualnih datoteka u Microsoft Word formatima potreban je softver poput Microsoft Office-a, LibreOffice-a ili drugih kompatibilnih aplikacija;
d) Provjera da uređaj ima instalirane najnovije nadogradnje operativnog sustava i aplikacija kako bi se osigurala kompatibilnost s dostavljenim materijalima,
e) Ažuriranog alata koji omogućuje kontakt putem telemarketinga.
2. Ako za korištenje newslettera, uključujući dostupne usluge ili digitalni sadržaj, budu potrebni dodatni tehnički zahtjevi, bit ćeš o tome prethodno obaviješten. Također ćeš dobiti obavijest kada bude potrebna nadogradnja kako bi usluge ili sadržaji ostali u skladu s Ugovorom.
§5 KAKO PODNIJETI REKLAMACIJU AKO ZA TO POSTOJI POTREBA?
1. Ako usluge ili digitalni sadržaji dostupni putem newslettera nisu u skladu s Ugovorom, imaš pravo zahtijevati njihovo usklađivanje. U slučaju plaćenih usluga također možeš podnijeti izjavu o smanjenju cijene ili raskinuti ugovor.
2. Reklamaciju možeš podnijeti putem e-pošte, pisanim putem ili na drugi način naveden za kontakt – Pružatelj usluge će je razmotriti u roku od 14 dana od primitka.
3. Uslužbodatelj može odbiti usklađivanje ako bi to bilo nemoguće ili bi uključivalo pretjerane troškove. Pri procjeni jesu li troškovi pretjerani, uzima se u obzir, između ostalog, značaj nesukladnosti i vrijednost usklađenih usluga ili digitalnog sadržaja.
4. Detaljna pravila za podnošenje i razmatranje reklamacija te prava potrošača u tom kontekstu definirana su Zakonom o potrošačkim pravima, osobito poglavljem 5b.
§6 KAKO I KADA MOŽEŠ RASKINUTI UGOVOR O DOSTAVI NEWSLETTERA?
1. Maš pravo raskinuti Ugovor u roku od 14 dana od dana njegova sklapanja. Za to je dovoljno obavijestiti Pružatelja usluge o svojoj odluci slanjem jasne izjave – npr. putem e-pošte ili poštom na adresu navedenu u Pravilniku.
2. Također imaš pravo raskinuti Ugovor ako ti sadržaj ili digitalna usluga nisu isporučeni.
3. Nakon raskida Ugovora ne smiješ koristiti dostupni sadržaj niti ga prosljeđivati drugim osobama.
§7 INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO
Molim te da poštuješ moj rad: isključiva prava na sve elemente, uključujući djela u smislu Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima od 4. veljače 1994. (Dz.U. 2022, poz. 2509 s izmjenama), koja stavljam na raspolaganje, posebno autorska prava, pripadaju meni kao Pružatelju usluge ili subjektima s kojima je Pružatelj usluge sklopio odgovarajuće ugovore. Pretplatnik ima pravo koristiti te sadržaje besplatno isključivo za vlastitu osobnu upotrebu i radi pravilnog korištenja usluge newslettera, na području cijelog svijeta. Korištenje tih sadržaja u bilo koju drugu svrhu dopušteno je samo na temelju izričite, prethodne suglasnosti Pružatelja usluge ili ovlaštenog subjekta, izdane u pisanom obliku pod prijetnjom ništetnosti.
§8 RODO – KAKO OBRAĐUJEM TVOJE OSOBNE PODATKE KAKO BIH TI ISPORUČIO NEWSLETTER
1. Administrator tvojih osobnih podataka je Pružatelj usluge. Tvoji podaci obrađuju se u sljedeće svrhe:
a) Podaci nužni za sklapanje i izvršavanje ugovora obrađivat će se tijekom trajanja ugovora, uključujući ostvarivanje prava koja iz njega proizlaze (čl. 6. st. 1. t. b i f GDPR-a). Dostava ovih podataka je dobrovoljna, ali nužna za sklapanje i izvršavanje ugovora.
b) Dodatni podaci dostavljeni radi, među ostalim, učinkovitijeg izvršavanja ugovora obrađivat će se najdulje do trenutka kada podneseš prigovor ili kada prestane poslovna svrha obrade, na temelju legitimnog interesa koji obuhvaća korisničku podršku (čl. 6. st. 1. t. f GDPR-a).
c) Podaci će se obrađivati i tijekom razdoblja zastare potraživanja, na temelju legitimnog interesa Pružatelja usluge radi obrane od potraživanja te radi utvrđivanja i ostvarivanja potraživanja (čl. 6. st. 1. t. f GDPR-a).
d) Podaci se mogu arhivirati u interne i statističke svrhe do trenutka kada podneseš prigovor ili kada prestane poslovna svrha obrade, na temelju legitimnog interesa Pružatelja usluge (čl. 6. st. 1. t. f GDPR-a).
e) U slučaju podataka prikupljenih u marketinške i komercijalne svrhe, uključujući dostavu marketinških informacija u okviru usluge newslettera, podaci će se obrađivati na temelju legitimnog interesa Pružatelja usluge koji se odnosi na marketing proizvoda i usluga (čl. 6. st. 1. t. f GDPR-a) te na temelju tvoje privole. Tvoji podaci obrađivat će se najdulje do trenutka kada podneseš prigovor, povučeš privolu ili kada prestane poslovna svrha – ovisno o tome što nastupi ranije. Dostava podataka je dobrovoljna, no nužna za primanje marketinških i komercijalnih informacija. Privolu možeš povući u bilo kojem trenutku klikom na poveznicu u podnožju e-poruke ili slanjem poruke Pružatelju usluge na ranije navedenu adresu.
2. Tvoji podaci mogu biti povjereni drugim subjektima samo ako je to nužno za ostvarenje svrha obrade navedenih gore i isključivo u opsegu potrebnom za ostvarenje te svrhe. Po potrebi tvoji podaci mogu biti proslijeđeni tvrtki koja pruža usluge hostinga, subjektima koji pružaju podršku u slanju i upravljanju newsletterom, društvenoj platformi Meta, pružatelju usluga u oblaku, subjektima koji pružaju marketinške usluge te drugim partnerima koji podržavaju Administratora u provedbi svrha obrade.
3. U skladu s GDPR-om imaš pravo na:
a) pristup svojim osobnim podacima,
b) ispravak osobnih podataka,
c) brisanje osobnih podataka,
d) ograničenje obrade osobnih podataka,
e) prigovor na obradu osobnih podataka,
f) prijenos osobnih podataka,
g) povlačenje privole, uz napomenu da povlačenje privole ne utječe na zakonitost obrade provedene prije njezina povlačenja.
4. Ako smatraš da se tvoji osobni podaci obrađuju protivno važećim propisima, imaš pravo podnijeti pritužbu Predsjedniku Ureda za zaštitu osobnih podataka.
§9 ZAVRŠNE ODREDBE
1. Tijekom korištenja newslettera, uključujući uslugu ili digitalni sadržaj, zabranjeno je dostavljati informacije nezakonitog sadržaja te postupati na način koji je u suprotnosti sa zakonom, dobrim običajima ili koji narušava osobna prava trećih osoba.
2. Mirno rješavanje sporova i razmatranje reklamacija za potrošače moguće je putem obraćanja:
a) stalnom potrošačkom arbitražnom sudu sa zahtjevom za rješavanje spora proizašlog iz sklopljenog ugovora;
b) županijskom inspektoru trgovinske inspekcije sa zahtjevom za pokretanje medijacije radi mirnog rješavanja spora;
c) županijskom (gradskom) potrošačkom savjetniku ili društvenoj organizaciji čije su statutarne zadaće zaštita potrošača, radi dobivanja pomoći u vezi s ugovorom.
3. Pružatelj usluge zadržava pravo izmjene Pravilnika iz važnih razloga, osobito zbog promjena zakonskih propisa u dijelu u kojem te promjene zahtijevaju odgovarajuće dostavljanje izmjena i u sadržaju ovog Pravilnika, posebno u slučaju izmjena odredbi Građanskog zakonika, Zakona o pravima potrošača, Zakona o elektroničkom pružanju usluga, kao i na temelju važećih odluka tijela kao što su UOKiK, PUODO ili sudskih presuda u mjeri u kojoj se odnose na donesene odluke/presude, te u slučaju značajne promjene poslovnih čimbenika, pod uvjetom da postoji uzročno-posljedična veza između navedene promjene i promjene troškova pružanja usluga od strane Pružatelja usluge. Detaljne informacije o izmjenama propisane su Zakonom o pravima potrošača.
4. Na ovaj Pravilnik newslettera primjenjuje se poljsko pravo. U slučaju potrošača koji imaju uobičajeno mjesto boravka u državi članici Europske unije ili drugoj državi u kojoj vrijede propisi koji potrošaču pružaju širu zaštitu nego što je propisano poljskim pravom – primjenjuju se ti propisi, ako su povoljniji za potrošača.
5. Odredbe ovog Pravilnika nemaju za cilj ograničiti niti isključiti prava potrošača koja proizlaze iz obveznih propisa prava države njegova boravka.
